be my friend

Saturday, January 16, 2010

Dating dengan my dearest sugar daddy....

Tadi decide nak p dating dgn hubby...lepas tu ingat nak p urut kaki kat tpt biasa....Lepas urut, perut lapaq...Eemmmm apa lagi jom p OUTBACK STEAKHOUSE...heeee



Dah lama tak sini, rupa2nya cantik dah tempat - tempat makan kat sini..Mcm kat oberse je....Alah kat Bukit Bintang...


Kena masuk ke dalam sikit..Kena jalan lebih sikit..Nak makan steak..kolestrol tu..jadi biar jalan jauh sikit...




Kenapalah kalau kita sendiri goreng mushroom takjadi cam ni????


Sayur ijau cam ni pun kita rasa sedappp!!!

Steak dia...eemmmm ok lah..tp zura buat lg terangkat...






For those who like to have western food, this place is highly recommended. But the price bit mahallah...If dating dgn tersayang, oklah....Enjoy your meal...

No comments:

Post a Comment